Wat jou te doen staan ná ʼn transaksie

Vrydag, Februarie 12th, 2016

Die Nasionale Verbruikersunie gee die volgende na-verkoop advies:

 

  • Lees en volg die instruksies oor hoe om die produk of diens te gebruik. Hou eksemplare van advertensies, brosjures en handleidings wat ten tye van die koop aan jou gegee is. Inspekteer die produk deeglik by aflewering.
  • Gebruik die produk slegs soos deur die vervaardigers in die instruksies aanbeveel.
  • Lees en verstaan die waarborg.
  • Hou alle kwitansies, waarborge en instruksies.
  • As probleme opduik, meld dit so gou as moontlik aan. Om die produk self te probeer regmaak, mag die waarborg kanselleer.
  • Hou ʼn lêer van jou pogings om die probleem op te los. Dit moet die name insluit van die individue met wie jy gepraat het en die datum, tyd en uitkoms van die gesprek.
  • Gebruik die klagtesprosedure in die handleiding om uit te vind hoe en waar jy jou probleem kan laat oplos.
  • Hou afskrifte van alle briewe wat jy stuur en die antwoorde wat jy ontvang. Maak ʼn aantekening van alle besighede/persone aan wie jy afskrifte van jou brief gestuur het.
  • Meld die modelnommer, reekskode en handelsmerknaam van die produk.

 

Onthou!

  • Tree eers in verbinding met die verkoper indien jy ʼn klagte het.
  • As dit nie die probleem oplos nie, tree in verbinding met die maatskappy se hoofkantoor.

 

As jou probleem nog nie opgelos is nie, verwys na die indeks in die handleiding vir toepaslike organisasies wat bystand verleen. Om regstappe te neem moet die laaste uitweg wees.

Ander Artikels

Kry só die beste agent as jy huis verkoop
Vir baie van ons gaan die verkoop van ’n eiendom gepaard met hoë vlakke van angstigheid en onheil. So, waar kry mens iemand wat jy kan vertrou om jou deur die gevare en slaggate van die verkoopstransaksie te stuur? Volgens die Rawson Eiendomme is daar ’n paar belangrike goed om na op te let.   […]
Inkopies kan terapeuties wees
Dit is al gesê dat om op ʼn inkopie-tog te gaan negatief konnotasies het. Onder andere word materialisme en selfbevrediging voorgehou as redes om nie te koop nie. Om te koop en loerkoop (“window-shopping”) kan egter terapeuties wees, help jou om verandering te hanteer en verbeter jou bui. Moenie inkopie-terapie sommer afmaak as iets ligsinnig […]
Ken jou regte as ʼn deeltiteleienaar
Om in ʼn deeltitelkompleks te bly, het baie voordele. Dit kan egter minder aangenaam wees om te bly in ʼn kompleks wat deur andere bestuur word, veral as die voorsitter van die regspersoon hom of haar verbeel dat hy of sy meer magte as enigeen van die ander inwoners het. Laat ons dit duidelik stel: […]
1 2 3 160