Wat jou te doen staan ná ʼn transaksie

Vrydag, Februarie 12th, 2016

Die Nasionale Verbruikersunie gee die volgende na-verkoop advies:

 

  • Lees en volg die instruksies oor hoe om die produk of diens te gebruik. Hou eksemplare van advertensies, brosjures en handleidings wat ten tye van die koop aan jou gegee is. Inspekteer die produk deeglik by aflewering.
  • Gebruik die produk slegs soos deur die vervaardigers in die instruksies aanbeveel.
  • Lees en verstaan die waarborg.
  • Hou alle kwitansies, waarborge en instruksies.
  • As probleme opduik, meld dit so gou as moontlik aan. Om die produk self te probeer regmaak, mag die waarborg kanselleer.
  • Hou ʼn lêer van jou pogings om die probleem op te los. Dit moet die name insluit van die individue met wie jy gepraat het en die datum, tyd en uitkoms van die gesprek.
  • Gebruik die klagtesprosedure in die handleiding om uit te vind hoe en waar jy jou probleem kan laat oplos.
  • Hou afskrifte van alle briewe wat jy stuur en die antwoorde wat jy ontvang. Maak ʼn aantekening van alle besighede/persone aan wie jy afskrifte van jou brief gestuur het.
  • Meld die modelnommer, reekskode en handelsmerknaam van die produk.

 

Onthou!

  • Tree eers in verbinding met die verkoper indien jy ʼn klagte het.
  • As dit nie die probleem oplos nie, tree in verbinding met die maatskappy se hoofkantoor.

 

As jou probleem nog nie opgelos is nie, verwys na die indeks in die handleiding vir toepaslike organisasies wat bystand verleen. Om regstappe te neem moet die laaste uitweg wees.

Ander Artikels

Skop vas en moenie onnodig koop nie
Anja van den Berg   Alles rakende jou supermark is bedoel om jou geld te laat bestee wat jy nie beplan het om te bestee nie, en selfs geld wat jy nie regtig hoef te bestee nie. Hoewel die meeste mense aan produkte dink in terme van die funksionele eienskappe daarvan – die instrumentele waarde […]
Agterbakse supermarktaktieke om jou onnodige goed te laat koop
Anja van den Berg   Het jy al ooit aanvaar dat iets ʼn winskoop is net omdat die prys in rooi geskryf is? Of besluit om daardie duur handsak of aktetas te koop omdat jy daarvan oortuig was dat jy dit verdien? Of ʼn hand vol ongesonde snoepgoed van die impulsrak gegryp terwyl jy toustaan […]
OTM-kaartruilslenters neem toe: Let op hiervoor!
Die Suid-Afrikaanse Bankrisiko-inligtingsentrum (Sabric) waarsku die publiek om op die uitkyk te wees te midde van die hoë voorkoms van OTM-kaartbedrog in die land. Die groep het gewaarsku dat daar weer ʼn “kaartruil”-skelmstreek in Suid-Afrika voorkom en ʼn uiteensetting van die betrokke skelms se modus operandi gegee om die publiek teen hul metodes te waarsku. […]
1 2 3 152