Wat gebeur as huurder se inligting by kredietburo foutief is?

Woensdag, Junie 22nd, 2016

Ingevolge die Nasionale Kredietwet Regulasie 20(2), gelees saam met artikel 72, het jy die reg om die akkuraatheid van die inligting wat op jou betrekking het te bevraagteken soos gehou deur die kredietburo en vra dat die kredietburo die akkuraatheid van die inligting wat bevraagteken word, ondersoek.

Om die foutiewe inligting op jou profiel te betwis:

 

  • Sal dit van jou vereis word om ʼn dispuutvorm saam met al die nodige bewyse deur te stuur. (Byvoorbeeld: die huurooreenkoms; rekeningstaat; identiteitsdokument of water- en ligte-rekenings) om die foutiewe inligting op jou profiel te betwis. Die kredietburo maak hulle beslissing gebaseer op al die geloofwaardige bewyse wat hulle ontvang. Hoe meer omvattend die bewyse wat jy voorlê, hoe groter die kans dat die bevinding akkuraat en regverdig sal wees.
  • Die voorsiener sal ingelig word dat ʼn dispuut gelys is en sal versoek word om binne 20 werksdae geloofwaardige bewyse voor te lê. Dit is bewyse wat sal staaf waarom die inligting wat bevraagteken word op jou profiel moet bly.
  • Na 20 werksdae is die moontlike verhuurder of verhuringskredietburo verplig om ʼn beslissing te maak gegrond op die bewyse voorsien deur albei partye.

 

Bron: Tenant Profile Network

 

 

 

 

  • Carel de Jager

    Hierdie artikel is baie vaag. Jy kan ten minste vir ons skakels gee na hierdie vorms, toe nou man

  • MK Kruger

    Moenie julle tyd mors nie. Jy kan jou krediet profile alleenlik regstel deur bereid te wees om vir ‘n prokureur opdrag te gee en die geld te he vir ‘n hofsaak indien nodig. Alleen gaan jy net geignoreer word.
    Vodacom het my verkeerdelik gelys. Gevolglik het ek die saak saam met al die bewyse na Transunion se Ombuds man verwys. Hy het “beslis” dat sy klient reg is en ek verkeerd, sonder enige gronde.
    Ek het die saak gevolglik na die krediet ombudsman verwys. Dit was in 2013. Ek wag nog steeds vir terug voering…
    PS: Ek is blykbaar gelys deur Telkom, Virgin Active en Vodacom, almal maatskappye wat wederegtelik geld van my geeis het. Ten spyte daarvan kon ek nog steeds ‘n nuwe BMW deur die bank koop.

Ander Artikels

Wie betaal vir die vervanging van ʼn meenthuis-uitlaatpyp?
Vraag: Gee asseblief raad oor wie verantwoordelik sou wees vir die vervanging van ʼn uitlaatpyp in die kombuis van ʼn eenheid as dit deurgeroes het en aan die buitekant van die eenheid afgebreek het.   Antwoord: Eienaars is verantwoordelik vir die herstel en onderhoud van hulle eenhede en die beheerliggaam het dieselfde verantwoordelikheid met betrekking […]
Tipes kontantbeleggings
VASTE DEPOSITOREKENING ʼn Vaste depositorekening is ʼn tipe spaarrekening waar jy jou kontant vir ʼn spesifieke tydperk deponeer in ruil vir ʼn vaste rentekoers, wat gewoonlik hoër is as een wat jy uit ʼn gewone bankrekening sou ontvang. Tipies vereis vaste depositorekenings dat fondse in die rekening gelaat word tot die vervaldatum, met moontlike boetes […]
Voertuigfinansiering verduidelik
Tensy jy ʼn rekenmeester is, is voertuigfinansiering gekompliseerd. Weet jy hoe finansieringsbepalings werk? Is dit ʼn goeie idee om ʼn residu te neem?  Wat van die rentekoers – moet jy dit vas of gekoppel neem? Ons het met WesBank gesels vir hierdie beginnersgids oor die finansiering van die motorvoertuig van jou drome! Bereken hoeveel jy […]
1 2 3 161