Hoe om te voorkom dat jou geiser bars

Vrydag, Julie 22nd, 2016

Wanneer dit kom by geisers wat bars, is voorkoming beslis beter as genesing.

So hier volg ons maklik om te onthou wenke om jou geiser langer in een stuk te hou:

  1. Onthou jou geiser sal meer geneig wees om te bars as die kleppe of termostaat defektief is, so laat jou geiser deur ʼn gekwalifiseerde loodgieter assesseer (veral voor die winter wanneer die kans dat jou geiser sal bars groter is).
  2. Hou jou geiser knus in die kouer maande deur dit in ʼn geiserkombers toe te wikkel om hitteverlies te verminder. Die temperatuur van die water binne-in die tenk sal ook meer bestendig wees. As ʼn bonus sal jou elektrisiteitsrekening laer wees, want jou geiser sal nie so hard werk om die watertemperatuur konstant te hou nie.
  3. Installeer ʼn drupbak onder jou geiser, en maak seker dat die uitlaatpyp van die drupbak die meeste van die water sal wegvoer as jou geiser bars. Dit sal help om die aantal besittings wat beskadig word te beperk, sou die ergste gebeur.
  4. Laat jou geiser elke drie jaar diens deur ʼn gekwalifiseerde loodgieter. Dit sal die volgende behels:
  • Gaan al die dele van jou geiser na
  • Gaan die tenk en kleppe na vir lekke
  • Verwyder kalkketelsteen en slyk uit die tenk en van die element af
  • Gaan na of die termostaat reg funksioneer
  • Maak seker die termostaat is nie te hoog gestel nie (dit behoort nie hoër as 60ºC te wees nie).

 

Jy kan natuurlik al hierdie dinge doen en steeds opeindig met ʼn tsunami in jou huis. So maak seker dat jou geisers gedek is met ʼn gebouversekeringspolis.

Hou ook in gedagte dat as jou geiser sou besluit om die gees te gee, dit sommige van jou besittings ook mag vernietig, so maak seker jy verseker jou meubels, elektroniese toerusting, boeke en klere ens. met ʼn huisinhoudversekeringspolis.

 

Bron: King Price Versekering

 

 

Ander Artikels

Afdwing van verbruikersregte deur die howe: Gebruik eers ander remedies
Justine Krige   Artikel 69 van die Wet op Verbruikersbeskerming (Wet 68 van 2008 [CPA]) sit ʼn verskeidenheid statutêre remedies uiteen vir die afdwing van verbruikersregte ingevolge die CPA. Dit sluit in die indien van ʼn klagte by die Nasionale Verbruikerskommissie (Kommissie), die verwysing van ʼn dispuut na die Verbruikerstribunaal (Tribunaal), of om ʼn bedryfsombudsman […]
Wie mag waar parkeer in ʼn meenthuiskompleks?
Vraag: “In die deeltitelskema waar ek woon is daar ʼn konstante gebaklei en gestry oor wie waar mag parkeer en wie verantwoordelik is vir die instandhouding van parkeerplekke. My vraag is: wie besluit watter dele van die skema vir parkeerplekke toegeken word, wie dit mag gebruik en wie dit moet in stand hou?” Antwoord: Wat […]
Moenie vanjaar val vir hierdie belastingslenters nie
Lede van die publiek ontvang dikwels ewekansig vals e-posse wat nagemaak is om te lyk asof hulle deur die SAID gestuur is, maar wat in der waarheid vals e-posse is wat daarop gemik is om niksvermoedende belastingbetalers uit te lok om persoonlike inligting, soos bankrekeningbesonderhede, te onthul. Voorbeelde sluit in e-posse wat skyn afkomstig te […]
1 2 3 150