Advies met bestellings deur die pos

Vrydag, Desember 2nd, 2016

Wanneer jy produkte via oor die pos of internet bestel, hou die volgende advies van die Nasionale Verbruikerunie in gedagte:

• Wees versigtig vir oordrewe produkaanbiedinge of baie lae pryse, en lees die produkbeskrywings baie deeglik deur – partykeer is die foto’s van produkte misleidend.

• Wees op die uitkyk vir die firma se terugstuurbeleid. As dit nie verskaf word nie, vra daarvoor voordat jy bestel. Byvoorbeeld, betaal die maatskappy vir versending en terugsending van die produk?

• Vul die bestelvorm in soos gevra. Moenie inligting soos jou volle adres, telefoonnommer, die prys van die items wat bestel is, enige versendings- of ander koste, die datum waarop jy bestel het, jou bestelling en die metode van jou betaling weglaat nie. Hou kopieë van gekanselleerde tjeks en/of fakture.

• Hou volledig rekord van jou bestelling, insluitende die maatskappy se naam, adres en telefoonnommer, die prys van die items wat jy bestel het, enige versendings of ander kostes, die datum waarop jy die bestelling geplaas het, asook jou metode van betaling.

• As jy deur die pos bestel, moet jou bestelling binne 30 dae nadat die maatskappy jou bestelling ontvang het aan jou gestuur word, tensy daar ooreengekom is op ’n ander periode toe jy die bestelling geplaas het, of indien dit anders in die advertensie aangedui is. Indien jou bestelling vertraag word, moet ’n kennisgewing van vertraging aan jou gestuur word saam met ’n opsie om die bestelling te kanselleer.

• As jy nie na 30 dae nog nie jou bestelling ontvang het nie, kontak die maatskappy deur hulle te bel en volg dit op met ’n brief wat die besonderhede uitlig.

• Wanneer jou bestelling ’n groot bedrag geld behels moet jy altyd die maatskappy en sy reputasie ondersoek voordat jy iets koop.

• Indien jy ’n produk deur ’n televisieprogram koop, kyk na die koste van dieselfde item wat deur ander bronne of maatskappye verkoop word.

• Indien jy ’n produk koop gebasseer op ’n telefoonoproep, vra vir ’n huisadres en telefoonnommer waar jy die persoon wat gebel het, kan bereik.

• Indien jy met ’n kredietkaart betaal het en nog nie die bestelling ontvang het nie, stel die kredietkaartmaatskappy skriftelik in kennis om die transaksie te keer.

 

 

Ander Artikels

Wie betaal vir die vervanging van ʼn meenthuis-uitlaatpyp?
Vraag: Gee asseblief raad oor wie verantwoordelik sou wees vir die vervanging van ʼn uitlaatpyp in die kombuis van ʼn eenheid as dit deurgeroes het en aan die buitekant van die eenheid afgebreek het.   Antwoord: Eienaars is verantwoordelik vir die herstel en onderhoud van hulle eenhede en die beheerliggaam het dieselfde verantwoordelikheid met betrekking […]
Tipes kontantbeleggings
VASTE DEPOSITOREKENING ʼn Vaste depositorekening is ʼn tipe spaarrekening waar jy jou kontant vir ʼn spesifieke tydperk deponeer in ruil vir ʼn vaste rentekoers, wat gewoonlik hoër is as een wat jy uit ʼn gewone bankrekening sou ontvang. Tipies vereis vaste depositorekenings dat fondse in die rekening gelaat word tot die vervaldatum, met moontlike boetes […]
Voertuigfinansiering verduidelik
Tensy jy ʼn rekenmeester is, is voertuigfinansiering gekompliseerd. Weet jy hoe finansieringsbepalings werk? Is dit ʼn goeie idee om ʼn residu te neem?  Wat van die rentekoers – moet jy dit vas of gekoppel neem? Ons het met WesBank gesels vir hierdie beginnersgids oor die finansiering van die motorvoertuig van jou drome! Bereken hoeveel jy […]
1 2 3 161