Advies met bestellings deur die pos

Vrydag, Desember 2nd, 2016

Wanneer jy produkte via oor die pos of internet bestel, hou die volgende advies van die Nasionale Verbruikerunie in gedagte:

• Wees versigtig vir oordrewe produkaanbiedinge of baie lae pryse, en lees die produkbeskrywings baie deeglik deur – partykeer is die foto’s van produkte misleidend.

• Wees op die uitkyk vir die firma se terugstuurbeleid. As dit nie verskaf word nie, vra daarvoor voordat jy bestel. Byvoorbeeld, betaal die maatskappy vir versending en terugsending van die produk?

• Vul die bestelvorm in soos gevra. Moenie inligting soos jou volle adres, telefoonnommer, die prys van die items wat bestel is, enige versendings- of ander koste, die datum waarop jy bestel het, jou bestelling en die metode van jou betaling weglaat nie. Hou kopieë van gekanselleerde tjeks en/of fakture.

• Hou volledig rekord van jou bestelling, insluitende die maatskappy se naam, adres en telefoonnommer, die prys van die items wat jy bestel het, enige versendings of ander kostes, die datum waarop jy die bestelling geplaas het, asook jou metode van betaling.

• As jy deur die pos bestel, moet jou bestelling binne 30 dae nadat die maatskappy jou bestelling ontvang het aan jou gestuur word, tensy daar ooreengekom is op ’n ander periode toe jy die bestelling geplaas het, of indien dit anders in die advertensie aangedui is. Indien jou bestelling vertraag word, moet ’n kennisgewing van vertraging aan jou gestuur word saam met ’n opsie om die bestelling te kanselleer.

• As jy nie na 30 dae nog nie jou bestelling ontvang het nie, kontak die maatskappy deur hulle te bel en volg dit op met ’n brief wat die besonderhede uitlig.

• Wanneer jou bestelling ’n groot bedrag geld behels moet jy altyd die maatskappy en sy reputasie ondersoek voordat jy iets koop.

• Indien jy ’n produk deur ’n televisieprogram koop, kyk na die koste van dieselfde item wat deur ander bronne of maatskappye verkoop word.

• Indien jy ’n produk koop gebasseer op ’n telefoonoproep, vra vir ’n huisadres en telefoonnommer waar jy die persoon wat gebel het, kan bereik.

• Indien jy met ’n kredietkaart betaal het en nog nie die bestelling ontvang het nie, stel die kredietkaartmaatskappy skriftelik in kennis om die transaksie te keer.

 

 

Ander Artikels

Belangrike belastingwenke vir 2017
Karen van der Berg     Daar is een ding wat jaar na jaar vas bly staan: Belasting moet betaal en bewyse daarvan moet ingedien word. Vir die meeste mense veroorsaak dit ʼn groot kopseer en slapelose nagte. Dit is egter nie nodig nie, sê Coba Boshoff, ʼn belastingkonsultant van die Paarl. “Daar is sekere […]
Die 2 soorte verkeersboetes
Sanette Viljoen       Dit is belangrik om te verstaan dat daar twee tipes verkeersboetes bestaan en ook om te weet wat is elkeen se risiko.   Artikel 341-boete Hierdie boete word uitgereik wanneer dit nie duidelik is wie die bestuurder van die motor is nie. Voorbeelde van hierdie boetes is ‘n parkeerkaartjie of […]
Deeltitel: Geiser-instandhouding en aanspreeklikheid vir koste
Anton Kelly   Daar is iets onvermydelik in verband met die koste van geiser-instandhouding en –vervanging: die betrokke eienaar is aanspreeklik vir alles waarvoor die regspersoon se versekering nie betaal nie! Dit help as mens die bepalings verstaan wat hierdie “geen wegkruipplek”-situasie skep. In die meeste moderne residensiële skemas is die geiser in die eenheid […]
1 2 3 139