8 maniere om jou versekeringseis makliker te maak

Donderdag, Oktober 27th, 2016

Dit is nooit lekker om van jou versekering te eis nie. Per stuk van sake, om te moet eis, beteken dat iets verkeerd geloop het ─ hetsy dit ʼn motorongeluk of ʼn inbraak is of iets baie waardevol wat weggeraak het. As jy egter wel moet eis, is daar maniere om die proses so doeltreffend as moontlik te maak, en hier is hoe om dit te doen:

1. Bel jou versekeraar se noodbystandslyn so gou moontlik. As jy in ʼn motorongeluk was, beteken dit sodra jy medies daartoe in staat is en verkieslik voordat ʼn insleeplorrie jou kar wegsleep.

2. Meld enige voorval so gou moontlik aan en hoogstens 30 dae nadat dit gebeur het.

3. Ongelukke, diefstal en kapings moet binne 24 uur aangemeld word. As jy in ʼn botsing betrokke is met jou kar, moet jy dit binne 24 uur na die voorval by die polisie aanmeld, selfs al is jou kar nie beskadig nie. Versuim om dit te doen, kan ʼn uitgerekte eisproses tot gevolg hê sonder die uitkomste wat jy wou gehad het.

4. Stuur al die dokumentasie in verband met jou eis so gou moontlik in. Dit sluit in:

• die polisieverslag en saaknommer;

• jou verklaring aan die polisie;

• besonderhede van die polisiestasie en beampte aan diens;

• ʼn gedetailleerde lys van alle verlore, gesteelde of beskadigde items;

• enige ander relevante dokumentasie, soos mediese dokumente as jy beseer is; en

• besonderhede van enige derde party wat by die voorval betrokke was sowel as verklarings deur getuies, indien dit toepaslik is.

5. Hou jou versekeraar op die hoogte van alle stappe wat teen jou gedoen word wat jou eis kan beïnvloed ─ soos regstappe of moontlik ʼn vervolging.

6. MOENIE jou verlore, gesteelde of beskadigde eiendom vervang of laat herstel sonder jou versekeringsmaatskappy se skriftelike toestemming nie!

7. Enige herstelwerk aan of vervanging van jou eiendom moet geskied binne 3 maande nadat jou goedgekeurde eis afgehandel is.

8. Laastens, help jou versekeraar om jou te help. Vergewis jou van die eisproses, maak seker dat jy eerlik is in al jou kommunikasie en wees behulpsaam en gewillig om met alles te help.

 

Bron: KingPrice Insurance

 

Ander Artikels

Wie betaal vir die vervanging van ʼn meenthuis-uitlaatpyp?
Vraag: Gee asseblief raad oor wie verantwoordelik sou wees vir die vervanging van ʼn uitlaatpyp in die kombuis van ʼn eenheid as dit deurgeroes het en aan die buitekant van die eenheid afgebreek het.   Antwoord: Eienaars is verantwoordelik vir die herstel en onderhoud van hulle eenhede en die beheerliggaam het dieselfde verantwoordelikheid met betrekking […]
Tipes kontantbeleggings
VASTE DEPOSITOREKENING ʼn Vaste depositorekening is ʼn tipe spaarrekening waar jy jou kontant vir ʼn spesifieke tydperk deponeer in ruil vir ʼn vaste rentekoers, wat gewoonlik hoër is as een wat jy uit ʼn gewone bankrekening sou ontvang. Tipies vereis vaste depositorekenings dat fondse in die rekening gelaat word tot die vervaldatum, met moontlike boetes […]
Voertuigfinansiering verduidelik
Tensy jy ʼn rekenmeester is, is voertuigfinansiering gekompliseerd. Weet jy hoe finansieringsbepalings werk? Is dit ʼn goeie idee om ʼn residu te neem?  Wat van die rentekoers – moet jy dit vas of gekoppel neem? Ons het met WesBank gesels vir hierdie beginnersgids oor die finansiering van die motorvoertuig van jou drome! Bereken hoeveel jy […]
1 2 3 161